sábado, 14 de diciembre de 2013

Segona part de recitació de poemes

Benvinguts,

Avui ha estat el segon dia de recitació de poemes.
S'han recitat poemes de Joan Maragall, Miquel Martí i Pol, Salvador Espriu etc.
El poema que més m’ha cridat l’atenció ha estat el següent, desitjo que us agradi.

Si em veus. Salvador Riera.


TINC ALZHEIMER

Si em veus i te n'adones que no hi veig, 
Mira'm.

Si em veus i te n'adones que no hi sento,
Parla'm.

Si em veus i te n'adones que quequejo,
Escolta'm.

Si em veus i te n'adones que no et puc tocar,
Toca'm.

Si em veus i te n'adones que em cista moure'm,
Mou-me.

Si em veus i te n'adones que he caigut,
Aixeca'm.

Si em veus i te n'adones que tremolo,
Abraça'm.

Si em veus i te n'adones que ploro,
Deixa'm plorar.

Però no deixis mai de mirar-me, de parlar-me, d'escoltar-me, de tocar-me, de moure'm, d'aixecar-me, d'abraçar-me.

I per damunt de tot

No deixis mai d'estimar-me.

No hay comentarios:

Publicar un comentario